Mai jos vedeti ce se mai intampla in lumea asta mare a edvartaizingului (un comunicat fara sfarsit in care mi-am permis sa imi pun amprenta) :
AdVenture, agentie de publicitate full service, s-a apucat sa gestioneze campania de comunicarea a serviciilor de media planning oferite de Phoenix M edia – aceasta inoveaza in zona serviciilor de comunicare outdoor pe suport TV Screen, prin introducerea planificarii de media in derularea campaniilor.
Comunicarea a fost dezvoltata in doua etape care evidentiaza beneficiile noilor servicii Phoenix Media. Prima etapa a debutat la mijlocul lunii februarie cu proiecte speciale de print, promovare online si outdoor TV Screen si se va incheia la sfarsitul lunii aprilie.
Cea de-a doua etapa de comunicare se deruleaza intre 15 Martie – 30 Aprilie si se focuseaza pe mesajul: “ Outdoor in prime time.” Phoenix Media vine in intampinarea nevoilor de comunicare si sporeste acuratetea planificarii de media si prin oferta de spatii de difuzare in afara principalelor partitii, mai sus mentionate.
O alta noutate este rapiditatea implementarii unei campanii. Datorita noilor programe implementate de Phoenix Media, spotul poate rula pe toata reteaua de TV screen-uri intr-un interval de 5 minute de la primirea materialului.
De asemene, compania se dezvolta si la nivel on-line prin crearea unei platforme in cadrul site-ului – www.phoenixmedia.ro. Astfel, clientii Phoenix Media pot accesa monitorizarile campaniilor direct pe site, prin intermediul unui cont, creat automat la achizitionarea serviciilor. Platforma va contine o noua optiune care va permite clientilor si potentialilor clienti sa creeze spoturi si simulari de campanii cu ajutorul unui soft specializat.
Echipa AdVenture care a lucrat la aceasta campanie este formata din: Daniela Habara – Copywriter, Octavian Todirut – Graphic Designer, Cristi Ciureanu – DTP, Diana Focea – Account Executive.
Poate le spune cineva si lor ca un comunicat de 38764537654 pagini este useless.