Nu stiu altii cum sunt, dar eu, cand ma gandesc ca trebuie sa petrec ore intregi prin magazinele din mall pentru 3 tricouri si o pereche de blugi, ma transform in barbatul acela care se aseaza pe bancuta in fata vitrinelor si asteapta un semn divin ca trebuie sa fuga, un miracol.
URASC sa merg la shopping. IUBESC sa cumpar online.
Cea mai tare veste este ca nu sunt singura si observ tot mai multe persoane din jurul meu care s-au apucat “sa dea cu cardul” online, de aceea cred eu ca s-a si inventat Gala Premiilor eCommerce acum cativa ani.
Si iata ca vestea buna nu se opreste aici: Editia a 9a a GPeC a inceput acum cateva zile, iar pana pe 23 mai, magazinele online se pot inscrie incompetitia GPeC 2014 (pentru intreaga industrie urmeaza 7 luni de evenimente e-commerce Premium).
Pentru a fi acceptate in cadrul Galei, magazinele online se vor inscrie prin intermediul acestui formular, iar taxa de participare in competitia GPeC 2014 este de 250 EURO.
Si asta nu e tot! (stiu, suna ca la teleshopping)
In zilele de 26-27-28 Mai 2014 are loc evenimentul de comert electronic GPeC Summit care reuneste unii dintre cei mai buni speakeri din domeniu:
- Chris Goward, Presedinte & CEO WiderFunnel,
- Matthew Woodward, Guru in SEO ?i Marketing Afiliat,
- Caroline Hey, International Business Manager FACT-Finder,
- Ela Dokurno, International Marketing Coordinator FACT-Finder,
- Jacob Kildebogaard, Co-Founder WebJuice
Vrei sa participi la GPeC Summit? Ei bine, biletele au fost puse in vanzare cu oferta early-bird (valabila pana la data de 9 mai 2014): un bilet valabil pentru toate cele 3 zile costa doar 127 euro, iar magazinele online care se inscriu pana la aceasta data au incluse invitatii pentru 2 persoane.
Detalii si lucruri frumoase gasiti pe site-ul oficial al Galei Premiilor eCommerce.