După o zi plină de eTravel Conference (am povestit aici despre ce s-a discutat), poate cel mai important studiu din industrie este cel despre cum e Turistul Român. Mai jos împărtășesc cu tine rezultatele acestuia – puse în scenă de către Ana Sipciu – Industry Manager Google:
- Ce preferințe are turistul român în funcție de vârstă, în ceea ce privește durata călătoriei?
- Care este frecvența cu care au călătorit românii în ultimele 12 luni?
- Care sunt destinațiile preferate ale românilor, în țara noastră?
- Care sunt destinațiile pe care vizionează românii pe Google Street View?
- Care sunt sursele de informare ale românilor, atunci când se gândesc să călătorească?
Practic…
Publicul mai tânăr este mai dinamic, dispus să aibă călătorii mai scurte.
Cel mai popular sezon: vară, apoi primăvară.
Device-urile folosite pentru rezervări sunt majoritar laptop-urile/desktop-urile. 60% din timpul overall dedicat research-ului este pe smartphone – așadar, experiența pe mobil este esențială.
Cel mai vizitate loc din România cu Google Street view: Piața Mică din Sibiu.
Romanii viziteaza multe pe street view. Datoratita acestui serviciu de la google saptamana trecuta am vizitat si dubai si emiratele arabe si toate insulele din imprezurimi cam intr-o ora. astazi cred ca o sa vizitez malta si tenerife