Nu cred că am mai povestit, dar am două mari “necazuri” în viață (asta după ce l-am rezolvat pe al treilea – diacriticele):
1. M-am ales cu interdicție la a mai intra într-o sală de sport în următorul an, minim. Și asta nu pentru că am fost eu o rebelă și am stricat ceva pe acolo, ci pentru că am reușit să deranjez ceva constelații și să aduc ceva modificări coloanei mele vertebrale. Nimic de netratat.
2. Acum 3 ani m-am mutat în cartierul unde stă toată lumea cel puțin o dată-n viață: Tineretului. O lună a durat până să îmi dau seama că nu am cuptor.
Bineînțeles că Universul m-a făcut să am ceva mai multă grijă la ce mănânc dimineața, la prânz și seara, dar îmi și demonstrează zilnic faptul că nevoia te învață.
Spun asta pentru că din februarie (de când sunt pe tușă cu sportul, dar activă la Kinetoterapie) am descoperit și inventat niște rețete de salate și sosuri de nici mama nu înțelege ce minuni s-au petrecut la nivelul papilelor mele gustative. Cred că de vină pentru asta este Ratatouille – pe care l-am întâlnit la Disneyland Paris.
Cumva, Universul s-a reactivat și am ajuns la Centrul de Pregătire în Gastronomie al METRO Cash&Carry unde m-am jucat cu acele cuțite pe care acasă le țin departe de mâinile mele (sub atenta supraveghere a Silviei Ailincăi) . Și tot cumva am nimerit la masa la care se pregătea o salată care a provocat reacții de genul “yumm”, “gustooos”, “ejjj nebun?!”. Poate de ”vină” a fost faptul că am avut-o pe Cori Grămescu? De fapt, trebuie să fi fost de vină talentul meu, altfel nu îmi explic.
Ce este Centrul de Pregătire în Gastronomie și cum își ajută METRO Cash&Carry România clienții din segmentul HoReCa
Pentru clienții din domeniul ospitalier, METRO a creat o platformă de servicii complete, sub numele de HoReCa Support&Partnership, prin care oferă consultanță personalizată, adaptată nevoilor de afaceri ale antreprenorilor din domeniu. Centrul de Pregătire în Gastronomie face parte din platformă, fiind un loc unde bucătarii au parte de sesiuni de instruire pentru a se perfecționa.
Povestea Centrului de Pregătire în Gastronomie a pornit în anul 2008 de la nevoile clienților HoReCa de pe piața autohtonă. Pentru a contribui la creșterea afacerilor din acest segment, compania METRO România a pus bazele unor cursuri specializate pentru profesioniștii din cafenele, patiserii, cofetării de cartier sau mici pensiuni din zonele turistice, dar și pentru cei din companii de catering, hoteluri sau restaurante. În cei peste șase ani de activitate, peste 6.000 de clienți au trecut pragul Centrului de Pregătire în Gastronomie.
Sub îndrumarea Silviei Ailincăi, Executive Chef cu peste 17 ani de experiență în domeniul culinar, bucătarii experimentează noi rețete, învață cum să-și eficientizeze activitatea, să reducă din costuri și să pregătească diferite preparate. În centrul pasiunii ei sunt prăjiturile, pe care le reinventează cu răbdare și minuțiozitate.